Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/Divi/functions.php on line 5841

Dlaczego MSR?

Wyjeżdżając na swoją Wyprawę (tę wielką, daleką i ambitną, lub tę weekendową, bliską i rekreacyjną) zabieramy w plecaku ze sobą „cały dom”. Chcemy, aby naszym działaniom: wędrówce, zwiedzaniu, oglądaniu, wspinaniu, fotografowaniu, jak i odpoczynkowi po dniu pełnym zajęć i atrakcji, towarzyszył komfort i bezpieczeństwo.

Dążeniem marki MSR jest zapewnienie wyprawowiczom najlepszych z możliwych warunków przy funkcjonowaniu w terenie. Osiągane jest to w długotrwałym procesie przygotowania produktu: projektowaniu, testowaniu, wdrażaniu i specyficznym aktualnie podejściem do procesu produkcji. W trakcie produkcji rygorystycznie przestrzega się jakości– produkt felerny nie ma prawa nie tylko opuścić fabryki, ale nawet być wyprodukowany.

Wynikiem takiego sposobu przygotowania wyrobu do produkcji jest jego ergonomiczność, dopracowanie (nie zdarza się, aby konieczny był upgrade), trwałość, niezawodność w eksploatacji i bardzo długi czas użytkowania. Niektóre wyroby są produkowane już ponad dwadzieścia lat i wciąż cieszą się popularnością.

Mówi się, że „kto raz użył MSR, już nie eksperymentuje i nie szuka lepszego wyposażenia”.

Dlaczego marka MSR

  1. Jest bardzo innowacyjna,
  2. Posiada szeroką ofertę,
  3. Oferta jest bardzo zróżnicowana,
  4. Bardzo przyjazna użytkownikom.

Dlaczego produkt MSR

  • maksymalnie dopracowany,
  • estetyczny,
  • ergonomiczny, łatwy w obsłudze,
  • rzadko się psuje,
  • posiada dobrą gwarancję (część produktów nawet Limited Live Time Warranty).

Jak ważna dla MSR jest jakość projektu produktu świadczy sposób testowania zestawu Reactor – wersję beta testowało kilkadziesiąt osób przez kilka miesięcy. W wyniku ich pracy wprowadzono trzy modyfikacje palnika (w tym dwie znaczące) i trzy zmiany w garnku.

Nazwy producentów i marki produktów należą do ich właścicieli i prezentowane są wyłącznie w celach informacyjnych. Zastrzegamy sobie możliwość błędów edytorskich. Prezentowana oferta nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych, a także nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego. Wszelkie prawa zastrzeżone i prawnie chronione.